MoreThan HotelNačítava...

More Than Accommodation***-Pravidlá a podmienky

More Than Hotel
 
Rezervovať
Odbavenie
Odhlásiť sa ...
1
nočné nocí

Pravidlá a podmienky

„Check in“ možný výhradne v čase od 14:00 hod. do 22:00 hod. Skorší alebo neskorší „chcek in“ je možný po predchádzajúcom odsúhlasení recepcie. V individuálnych prípadoch je táto služba spoplatnená sadzbou, o ktorej budete informovaný a budeme od Vás žiadať spätne súhlas s jej zaúčtovaním. Dňa 24. 12. a 31. 12. platí špeciálny režim pre „check in“, v tieto dni je potrebné sa predom dohodnúť s recepciou na presný čas príchodu.

„Check out“ prostredníctvom recepcie možný výhradne v čase od 06:00 hod. do10:00 hod. Neskorší „check out“ je možný po predchádzajúcom odsúhlasení recepcie. V individuálnych prípadoch je táto služba spoplatnená sadzbou, o ktorej budete informovaný a budeme od Vás žiadať spätne súhlas s jej zaúčtovaním. Dňa 25. 12. a 1. 1. platí špeciálny režim pre „check out“, o jeho priebehu budete informovaný pri registrácii v našom zariadení.

„Recepcia, lobby, fitness centrum a solárium“ sú v prevádzke denne od 06:00 hod. do 22:00 hod. Dňa 24. 12., 25. 12., 26. 12., 31. 12. a 1. 1. je prevádzka fitness centra skrátená do zvláštneho režimu, o ktorom budete informovaný na recepcii pri registrácii.

„Raňajky“ sú k dispozícii od 06:30 hod. do 09:30 hod. Pokiaľ si želáte upravenú stravu, je nám to potrebné povedať pri rezervácii, v prípade nahlásenia pri registrácii Vám vieme uvedenú požiadavku splniť až počas raňajok, ktoré budú podávane najskôr o 24 hodín po zadaní tejto požiadavky. Pokiaľ si želáte desiatový balíček, z dôvodu skorého check out-u pred raňajkami, je nám to potrebné pre pobyty na jednu noc ohlásiť pri rezervácii. Pokiaľ sa jedná o neskorší „chcek out“ po raňajkách, vieme Vám túto požiadavku akceptovať aj pokiaľ nám ju oznámite počas registrácie alebo priebežne na recepcii.

„Čistenie odevov, práčovňa a žehliareň“ je v závislosti od rozsahu a typu Vašich požiadaviek poskytovaná našimi subdodávateľmi. Preto je potrebné po zadaní požiadavky počítať s dodacou lehotou minimálne 24 hodín. Uzávierka poskytovania tejto služby je do 08:00 hod. daného dňa. Pokiaľ službu poskytujeme vo vlastnej réžii, je možné požiadavku zadať našim pracovníkom v čase medzi 06:30 hod. a 13:00 hod.

„Ubytované osoby“ musia mať vek minimálne 18 rokov. Pokiaľ cestuje dospelá osoba, na ktorú je rezervácia vedená s osobou mladšou, akceptujeme osoby vo veku od 12 rokov. Na tieto sa vzťahuje rovnaká sadzba ako za dospelého. Deti vo veku menej ako 12 rokov nie sú v hoteli povolené, resp. ich ubytovanie je možné výlučne po posúdení zo strany hotela a potvrdení počas rezervácie. Vyhradzujeme si právo takto nepotvrdené rezervácie s deťmi neakceptovať.

„Ubytovanie s domácimi zvieratami“ je možné výlučne po posúdení zo strany hotela a potvrdení počas rezervácie. Vyhradzujeme si právo takto nepotvrdené rezervácie so zvieratami neakceptovať. Aby sme mohli posúdiť možnosti takéhoto ubytovania, potrebujeme presné informácie, na ich základe Vám dáme spätnú väzbu, či za takúto rezerváciu budeme žiadať doúčtovať poplatok.

„Fajčenie“ je z bezpečnostných a hygienických dôvodov v celom objekte vrátane balkónov a terás prísne zakázané. V prípade porušenia tohto zákazu Vám bude zaúčtovaný poplatok v podobe sankcie vo výške 100 €. V prípade, ak prichádzate cez niektorého z našich partnerov a situácia neumožní tento poplatok zúčtovať, nahlásime Vás u daného partnera za nevhodné správanie a neuhradenie sankcie.

„Nočný kľud“ je v čase od 22:00 hod. do 06:00 hod. V tomto čase je hlučné a vyrušujúce správanie neakceptovateľné a môže byť posúdené ako priestupok proti platnej legislatíve Slovenskej republiky.

„Oslavy, večierky, rozlúčky so slobodou a pod.“ nie sú v našom hoteli povolené. Výnimku tvoria hotelom predom odsúhlasené akcie pre korporátnych zákazníkov alebo rodinné oslavy, ktoré sa uskutočnia mimo režimu nočného kľudu a s podmienkou rezervácie celého hotela.

„Platby“ za Vašu rezerváciu môžete uskutočniť viacerými spôsobmi. Pokiaľ prichádzate cez niektorého z našich partnerov a zvolili ste si „online platbu“, tak je Vaša platba už zrealizovaná a hotel Vám bude individuálne účtovať len služby, ktoré si objednáte naviac. Pokiaľ ste pri rezervácii zadali len „zabezpečená rezervácia alebo platba na mieste“, je potrebné sumu za Váš pobyt vyrovnať v hoteli. Platby pri zabezpečených rezerváciách realizujeme spravidla počas „check out-u“. Pokiaľ sa jedná o dlhší pobyt (nad 3 noci), vyhradzujeme si právo požiadať Vás o jeho úhradu už počas registrácie. Platbu môžete realizovať v hotovosti alebo platobnými kartami VISA, American Express, Mastercard/ Maestro, Diners Club, Discovery.

„Storno pobytu“ je možné v závislosti od typu sadzby, ktorú ste si pri rezervácii vybrali. Ak ste si vybrali nevratnú sadzbu, ktorá je cenovo zvýhodnená, budeme Vám v deň Vášho plánovaného pobytu účtovať plnú sadzbu za pobyt. Pri ostatných sadzbách platí možnosť bezplatného storna spravidla najneskôr 3 dni pred plánovaným pobytom. Sadzby a lehoty za storno sa môžu líšiť podľa toho, prostredníctvom ktorého z našich obchodných partnerov prichádzate, a preto tieto podmienky nie sú nadradené podmienkam storna, ktoré ste obdržali pri vytvorení rezervácie.

„Záloha za škody“ je vratná záloha, ktorú máme právo požadovať od všetkých hostí pri registrácii, a to formou hotovostnej zálohy alebo predautorizácie platobnej karty. Jej výška je 20 € pre hostí z krajín EU a 100 € pre hostí z ostatných krajín. Vyhradzujeme si právo požadovať pri dlhších pobytoch individuálnu zálohu za prípadné škody, o jej výške budete pred takýmto pobytom informovaný. Všetky zálohy tohto typu sú vratné a budú spätne zúčtované po kontrole izby pri Vašom odhlásení.

„Dane a poplatky“ sú súčasťou Vašej sadzby. Zahŕňajú automaticky 10 % DPH za ubytovanie a poplatok 1,70 € za osobu a noc.

„Účtovné vysporiadanie pobytu“ prebieha individuálne podľa typu rezervácie a spôsobu jej realizácie. Prosíme Vás, aby ste v prípade, ak si želáte vystaviť účet na firmu, mali pripravené kompletné údaje spoločnosti už pri Vašej registrácii v našom zariadení. Faktúry pre spoločnosti vystavujeme výlučne len pre platby prevodom na náš bankový účet. Tento typ úhrady je potrebné mať predom potvrdený z našej strany. V ostatných prípadoch obdržíte od nás hotelový účet s údajmi Vašej spoločnosti a doklad o zaplatení z registračnej pokladne. Pokiaľ prichádzate prostredníctvom niektorých z našich partnerov, ktorým Váš pobyt následne refakturujeme, je potrebné, aby ste doklad o úhrade požadovali od nich, nakoľko by sme Váš pobyt zúčtovali dvakrát. Z našej strany je v tomto prípade možné vystaviť len hotelový účet, prípadne potvrdenie o pobyte.

Špeciálne ponuky